Продаж автоскла  Заміна (встановлення) автоскла   Ремонт лобового скла   Полірування скла  Тонування скла   Мобільний сервіс 

Датчик дощу 
Датчик дощу

Так як же цей прилад відчуває дощові краплі, якщо розташований в салоні? Секрет простий - датчик дощу реагує на світло, а не на вологу. У ньому є світлодіод, що випускає невидимий нам інфрачервоне світло, і фотодатчик. 

Інфрачервоне світло потрапляє на скло і, частково відбиваючись від нього, повертається на датчик - фотоелемент. Бортовий комп'ютер визначає, яку кількість світла повернулося. Коли лобове скло мокре, світло практично не відбивається від поверхні скла. Коли ж скло сухе, на фотоелемент повертається багато світла. Визначивши, що скло вологе, датчик включає склоочисники. Деякі моделі датчиків здатні досить точно визначати кількість вологи і відповідно регулювати швидкість «двірників» і подачу омиваючої рідини.

 

Датчик світла

Тепер подивимося як працює датчик світла. Для розпізнавання конкретних зовнішніх умов, таких як їзда по алеї під деревами або проїзд через тунель, передбачені дві зони вимірювання освітленості сенсорикою світла. Глобальна зона оцінює безпосередню освітленість у автомобіля, а передня зона оцінює умови освітлення ділянки дороги перед автомобілем.

Залежно від ступеню покриття лобового скла водою дотчик виконує такі функції:

  • Автоматичне включення та виключення склоочисника в семи швидкісних режимах
  • Включення фар під час дощу

 

Міфи про датчик дощу

Міф №1 «На лобове скло з датчиком дощу не можна клеїти смугу тонування».
Можна: в цьому випадку в тонувальній плівці вирізається отвір під датчик.

Міф №2 вже розвіяний: датчик дощу активується від удару крапель по склу або вібрації та інших механічних впливів. Принцип його роботи заснований на дії фотоелементів. Якби датчик реагував на удари по склу, склоочисники старанно б стирали зі скла комах, пил та камінчики.

Міф №3: «Датчик дощу не працює взимку». Датчик дощу реагує на краплі води, але не сніг, тому взимку він гірше справляється зі своїми обов'язками. Втім, падаючий сніг відразу розтане і перетвориться на воду, якщо в автомобілі є обігрів скла. У цьому випадку датчик дощу буде функціонувати нормально.

Міф №4: «Датчик дощу вночі не працює». Як ми писали раніше, робота датчика дощу заснована на відображенні інфрачервоних променів, випромінюваних світлодіодом, від поверхні скла. Денне світло або його відсутність ніяк не впливає на роботу приладу.

Міф №5: «При заміні скла від датчика дощу доведеться відмовитися». Це не так: багато виробників пропонують автоскло з місцем під датчик дощу.

«Glass Express» пропонує автоскло з датчиком дощу для більшості іномарок.

 

Корисна інформація

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Prev Next
Технологія заміни лобового скла

Технологія заміни лобового скла

Хтось може сказати: «Чи велика наука - зняти і поставити скло, або скол засвердлити». Насправді не все так просто - при ремонті автоскла один невірний рух, і ремонт скла перетворюється на заміну. А помилки при заміні автоскла, навіть якщо не будуть відразу помічені клієнтом, згодом приведуть втрати довіри до станції. Як правильно міняти скло, на автосалоні SIA-2012 показували майстри мережі сервісних центрів по встановленню та ремонту автоскла «Glass Express».   За допомогою струни скло відділяється від клейового...

Датчики дощу і світла. Принцип роботи та міфи

Датчики дощу і світла. Принцип роботи та міфи

Датчик дощу  Так як же цей прилад відчуває дощові краплі, якщо розташований в салоні? Секрет простий - датчик дощу реагує на світло, а не на вологу. У ньому є світлодіод, що випускає невидимий нам інфрачервоне світло, і фотодатчик.  Інфрачервоне світло потрапляє на скло і, частково відбиваючись від нього, повертається на датчик - фотоелемент. Бортовий комп'ютер визначає, яку кількість світла повернулося. Коли лобове скло мокре, світло практично не відбивається від поверхні скла. Коли ж скло сухе, на фотоелемент...

Маркування та розшифрування маркування автоскла

Маркування та розшифрування маркування автоскла

Кожне автомобільне скло має інформацію про тип, виробника, про те що воно відповідає міжнародним стандартам. Крім того, у маркуванні автомобіля повинна бути позначена дата виготовлення автомобільного скла. Зазвичай маркується автоскло за допомогою гравіювання або хімічного травлення. 

Елементи автоскла

Елементи автоскла

Скло сучасного автомобіля - не просто шматок прозорого матеріалу певної форми. У склі можуть бути  спеціальні отвори, наприклад, для виведення осі повідця склоочисника (особливо на задніх стеклах автомобілів з кузовами хетчбек і універсал), а також для кріплення петель і замку, якщо скло дверей багажного відділення виконано відкривається окремо від всієї двері.

Технологія ремонту автоскла

Технологія ремонту автоскла

Автоскло - «запчастина» недешева, тому при незначних пошкодженнях, таких як невелика тріщина по краю або скол, від потрапляння невеликого камінчика, найдоцільніше відремонтувати, чим замінити. Адже якщо залишити тріщину без ремонту, то забруднюючись, вона стане занадто помітна, а при замерзанні в ній вологи взимку або нагріванні влітку на сонці почне «рости». Скол, особливо в полі постійного огляду, будучи помітним, починає діяти на нерви, а також в подальшому також можуть утворитися від нього тріщини. Як правильно ремонтувати автоскло,...

Види автоскла

Види автоскла

Одним з найбільш важливих елементів конструкції кузова автомобіля є автомобільне скло. Якщо розділити все стекло, яке розташоване в автомобілі, по технічним властивостям, то можна виділити два основних види - загартоване (сталініт) і триплекс. Зовні вони практично не відрізняються, але мають різні властивості, а також служать для вирішення певних завдань.   Технология Triplex (Триплекс) Автомобільне скло типу «триплекс» складається з трьох окремих шарів (від лат.Triplex - потрійний, звідси й назва). Між двома шарами стандартного флоат-скла знаходиться полімерна плівка. Така...

Хто виробник автоскла?

Хто виробник автоскла?

Автоскло - ймовірно, сама тендітна та «беззахисна» частину вашого автомобіля. Скло б'ється при зіткненнях в разі аварії, скло б'ють хулігани, дістається їм і від каменів, що летять з-під коліс інших автомобілів. Тому, чи не кожен автовласник хоч раз у житті стикався з необхідністю заміни автомобільного скла. Бажаючи купити недороге і якісне скло, ми часто ставимо запитання: "А чиє виробництво?", "Звідки скло?", "Хто виробник?" і т.д. Як правило, вісім осіб з десяти задають ці питання при виборі...