Продаж автоскла  Заміна (встановлення) автоскла   Ремонт лобового скла   Полірування скла  Тонування скла   Мобільний сервіс 

Одним з найбільш важливих елементів конструкції кузова автомобіля є автомобільне скло. Якщо розділити все стекло, яке розташоване в автомобілі, по технічним властивостям, то можна виділити два основних види - загартоване (сталініт) і триплекс. Зовні вони практично не відрізняються, але мають різні властивості, а також служать для вирішення певних завдань.

 

Технология Triplex (Триплекс)

Автомобільне скло типу «триплекс» складається з трьох окремих шарів (від лат.Triplex - потрійний, звідси й назва). Між двома шарами стандартного флоат-скла знаходиться полімерна плівка. Така плівка виготовлена з полівінілбутерального матеріалу, може бути як прозорою, так і кольоровою. Для виготовлення триплекса використовують спеціальну технологію й устаткування. При високій температурі і тиску відбувається склеювання шарів. У результаті виходить єдиний, монолітний лист.

Автомобільне скло типу «триплекс» має ряд важливих для безпеки характеристик:

  • Володіє підвищеною стійкістю до ударів;
  • При сильному ударі скло може «відбутися» тріщиною, яка не поширюється по всій поверхні скла, а в деяких випадках справа обмежується невеликим дефектом, який можна усунути, не знімаючи скло з автомобіля;
  • Навіть якщо лобове скло тріснуло повністю від попадання каменю або іншого стороннього предмету, воно не розбивається: полімерна плівка утримує осколки від розльоту по салону, що рятує людей, що знаходяться в автомобілі, від небезпечних травм;
  • Триплекс важко розбити зловмисникові, який намагається проникнути в салон автомобіля через вікно.

У дев'яноста відсотків випадків триплекс застосовується для виробництва лобового автоскла, але іноді його також використовують для бокового та заднього скла (в основному в дорогих автомобілях).


Загартоване скло (сталініт)

Закаленное стекло (сталинит)

Атомобільноє скло, виготовлене із звичайного скла методом загартування.
Термічна обробка скла полягає в нагріванні його в електропечі до температури 650 - 680 0С і в наступному швидкому і рівномірному охолодженні потоком повітря. Як правило, з сталініта виготовляють заднє або бокове скло. Скло такого типу має високу міцність, однак при сильному ударі, сила якого перевищує міцність сталініта, скло розкришиться на дрібні осколки (не більше 10 мм). Незважаючи на те, що даний матеріал вважається безпечним, все-таки його осколки можуть серйозно травмувати як водія, так і його пасажирів. Скло такого типу ремонту не підлягають.
Атомобільне скло, зроблене зі сталініта, маркуються англійським словом «Tempered» (у перекладі - «загартоване») або буквою «Т».

Корисна інформація

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Prev Next
Маркування та розшифрування маркування автоскла

Маркування та розшифрування маркування автоскла

Кожне автомобільне скло має інформацію про тип, виробника, про те що воно відповідає міжнародним стандартам. Крім того, у маркуванні автомобіля повинна бути позначена дата виготовлення автомобільного скла. Зазвичай маркується автоскло за допомогою гравіювання або хімічного травлення. 

Види автоскла

Види автоскла

Одним з найбільш важливих елементів конструкції кузова автомобіля є автомобільне скло. Якщо розділити все стекло, яке розташоване в автомобілі, по технічним властивостям, то можна виділити два основних види - загартоване (сталініт) і триплекс. Зовні вони практично не відрізняються, але мають різні властивості, а також служать для вирішення певних завдань.   Технология Triplex (Триплекс) Автомобільне скло типу «триплекс» складається з трьох окремих шарів (від лат.Triplex - потрійний, звідси й назва). Між двома шарами стандартного флоат-скла знаходиться полімерна плівка. Така...

Датчики дощу і світла. Принцип роботи та міфи

Датчики дощу і світла. Принцип роботи та міфи

Датчик дощу  Так як же цей прилад відчуває дощові краплі, якщо розташований в салоні? Секрет простий - датчик дощу реагує на світло, а не на вологу. У ньому є світлодіод, що випускає невидимий нам інфрачервоне світло, і фотодатчик.  Інфрачервоне світло потрапляє на скло і, частково відбиваючись від нього, повертається на датчик - фотоелемент. Бортовий комп'ютер визначає, яку кількість світла повернулося. Коли лобове скло мокре, світло практично не відбивається від поверхні скла. Коли ж скло сухе, на фотоелемент...

Технологія заміни лобового скла

Технологія заміни лобового скла

Хтось може сказати: «Чи велика наука - зняти і поставити скло, або скол засвердлити». Насправді не все так просто - при ремонті автоскла один невірний рух, і ремонт скла перетворюється на заміну. А помилки при заміні автоскла, навіть якщо не будуть відразу помічені клієнтом, згодом приведуть втрати довіри до станції. Як правильно міняти скло, на автосалоні SIA-2012 показували майстри мережі сервісних центрів по встановленню та ремонту автоскла «Glass Express».   За допомогою струни скло відділяється від клейового...

Елементи автоскла

Елементи автоскла

Скло сучасного автомобіля - не просто шматок прозорого матеріалу певної форми. У склі можуть бути  спеціальні отвори, наприклад, для виведення осі повідця склоочисника (особливо на задніх стеклах автомобілів з кузовами хетчбек і універсал), а також для кріплення петель і замку, якщо скло дверей багажного відділення виконано відкривається окремо від всієї двері.

Хто виробник автоскла?

Хто виробник автоскла?

Автоскло - ймовірно, сама тендітна та «беззахисна» частину вашого автомобіля. Скло б'ється при зіткненнях в разі аварії, скло б'ють хулігани, дістається їм і від каменів, що летять з-під коліс інших автомобілів. Тому, чи не кожен автовласник хоч раз у житті стикався з необхідністю заміни автомобільного скла. Бажаючи купити недороге і якісне скло, ми часто ставимо запитання: "А чиє виробництво?", "Звідки скло?", "Хто виробник?" і т.д. Як правило, вісім осіб з десяти задають ці питання при виборі...

Технологія ремонту автоскла

Технологія ремонту автоскла

Автоскло - «запчастина» недешева, тому при незначних пошкодженнях, таких як невелика тріщина по краю або скол, від потрапляння невеликого камінчика, найдоцільніше відремонтувати, чим замінити. Адже якщо залишити тріщину без ремонту, то забруднюючись, вона стане занадто помітна, а при замерзанні в ній вологи взимку або нагріванні влітку на сонці почне «рости». Скол, особливо в полі постійного огляду, будучи помітним, починає діяти на нерви, а також в подальшому також можуть утворитися від нього тріщини. Як правильно ремонтувати автоскло,...