Продаж автоскла  Заміна (встановлення) автоскла   Ремонт лобового скла   Полірування скла  Тонування скла   Мобільний сервіс 

Автоскло - «запчастина» недешева, тому при незначних пошкодженнях, таких як невелика тріщина по краю або скол, від потрапляння невеликого камінчика, найдоцільніше відремонтувати, чим замінити. Адже якщо залишити тріщину без ремонту, то забруднюючись, вона стане занадто помітна, а при замерзанні в ній вологи взимку або нагріванні влітку на сонці почне «рости». Скол, особливо в полі постійного огляду, будучи помітним, починає діяти на нерви, а також в подальшому також можуть утворитися від нього тріщини.

Ремонт лобового стекла

Як правильно ремонтувати автоскло, на автосалоні SIA-2012 показували майстри мережі сервісних центрів з встановлення та ремонту автоскла «Glass Еxpress», а журналісти CarWay.com.ua цей процес задокументували.

Ремонт трещины стеклаРемонт тріщини скла.

Уважно оглядається пошкодження і в кінці тріщини ставиться крапка свердління, свердлиться тільки зовнішній шар скла. Як тільки відчули провал - для цього, безумовно, потрібен досвід - припиняється свердління, щоб не пошкодити цілий внутрішній шар.

Потім слід перевірити стан тріщини на наявність вологи або забруднень. Для цього береться аркуш білого паперу, підкладається під тріщину, і проводиться візуальна оцінка. Якщо блиск характерний «скляний», значить тріщина суха і чиста, якщо матовий - значить вона забруднена. У цьому випадку за допомогою очищаючого засобу, у вигляді спрею, тріщина очищається, а потім висушується компресором.

Переконавшись, що тріщина суха і чиста, можна заводити полімер всередину тріщини по всій її довжині. Вводити полімер слід акуратно, не поспішаючи, переконуючись в тому що він заповнює всю тріщину як в довжину, так і в глибину.

При необхідності слід скористатися спеціальним пристроєм - розширником тріщини. Він кріпиться зсередини на присосках з внутрішньої сторони скла і чинить тиск, розширюючи тріщину - в цьому теж важливо витримати міру, щоб не збільшити тріщину. Тріщина відкривається, і полімер краще проникає в неї.

Потім на скло накладаються спеціальні плівки, і тріщина підігрівається зсередини пристроєм, що нагадує газову турбо-запальничку. При цьому важливо витримати правильну відстань до скла і час прогріву, щоб не перегріти скло. Таким чином при правильному прогріванні, оскільки залишки повітря, розширюючись, залишають тріщину, при охолодженні створюється ефект всмоктування полімеру. Крім того, більш теплий полімер проникає глибше в мікроструктуру скла.

Переконавшись, що полімер повністю заповнив тріщину, поверх тріщини накладається спеціальна плівка, і ділянку опромінюють ультрафіолетовою лампою 15-20 хвилин, оскільки полімер твердне під дією УФ-випромінювання. Нарешті, видаляється плівка, і - скло відремонтовано. Після затвердіння, полімер скріплює тріщину зсередини і усувається блиск тріщини, оскільки світло вже не заломлюється на самій тріщині - оптичні характеристики полімеру, що затвердів,  дуже близькі до оптичних властивостей скла.

 

Ремонт скола автостекла

Ремонт сколу на лобовому склі

Технологія ремонту сколу подібна ремонту тріщини. Скол очищається і висушується. Потім сверлиться центр ушкодження, причому перед свердлінням на скол наноситься крапля полімеру, щоб він відразу проник в скол і не пустив туди вологу. Свердління знімає напругу в сколі. Точно, як у випадку з ремонтом тріщини, уважно сверлится тільки зовнішній шар скла (якщо скол зовнішній).

Коли зовнішній шар скла просвердлений, за допомогою спеціального інжектора під тиском полімер вводиться всередину сколу. Невелика кількість полімеру наноситься на скол, і зверху ставиться інжектор, створює підвищений тиск. Під тиском поршня інжектора, полімер проникає в усі важкодоступні ділянки сколу. Якщо у сколу є «промені» більше півтора сантиметрів, їх кінці перед введенням полімеру треба засвердлити, промені ж більше півтора сантиметрів полімер утримує від поширення і без засвердлювання.

Процедуру можна при необхідності повторити два-три рази залежно від величини самого сколу - полімер НЕ застигає, поки не буде опромінений потужним джерелом ультрафіолету. Також, як і при ремонті тріщин, за допомогою підігріву скла створюється додатковий ефект всмоктування. Коли скол повністю заповнений полімером, накладається плівка, включається ультрафіолетова лампа, і  полімер, що твердіє, нарощує колишню поверхню скла. Потім плівка видаляється, і за допомогою спеціальної насадки і пасти місце відколу полірується.

Як бачимо, ремонт автоскла вимагає спеціальних навичок, використання особливих матеріалів та інструментів, без яких не вийде виконати його якісно. Звичайно, можна скористатися скотчем або «супер-клеєм», як це роблять деякі «народні умільці» в гаражах, але такий «ремонт» не дасть позитивного естетичного результату, а згодом приведе до заміни автоскла. Тому ремонтом автоскла, так само як калібруванням форсунок або налаштуванням ГРМ, повинні займатися не «майстра на всю голову», а справжні фахівці.

 

 

Корисна інформація

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Prev Next
Хто виробник автоскла?

Хто виробник автоскла?

Автоскло - ймовірно, сама тендітна та «беззахисна» частину вашого автомобіля. Скло б'ється при зіткненнях в разі аварії, скло б'ють хулігани, дістається їм і від каменів, що летять з-під коліс інших автомобілів. Тому, чи не кожен автовласник хоч раз у житті стикався з необхідністю заміни автомобільного скла. Бажаючи купити недороге і якісне скло, ми часто ставимо запитання: "А чиє виробництво?", "Звідки скло?", "Хто виробник?" і т.д. Як правило, вісім осіб з десяти задають ці питання при виборі...

Технологія ремонту автоскла

Технологія ремонту автоскла

Автоскло - «запчастина» недешева, тому при незначних пошкодженнях, таких як невелика тріщина по краю або скол, від потрапляння невеликого камінчика, найдоцільніше відремонтувати, чим замінити. Адже якщо залишити тріщину без ремонту, то забруднюючись, вона стане занадто помітна, а при замерзанні в ній вологи взимку або нагріванні влітку на сонці почне «рости». Скол, особливо в полі постійного огляду, будучи помітним, починає діяти на нерви, а також в подальшому також можуть утворитися від нього тріщини. Як правильно ремонтувати автоскло,...

Датчики дощу і світла. Принцип роботи та міфи

Датчики дощу і світла. Принцип роботи та міфи

Датчик дощу  Так як же цей прилад відчуває дощові краплі, якщо розташований в салоні? Секрет простий - датчик дощу реагує на світло, а не на вологу. У ньому є світлодіод, що випускає невидимий нам інфрачервоне світло, і фотодатчик.  Інфрачервоне світло потрапляє на скло і, частково відбиваючись від нього, повертається на датчик - фотоелемент. Бортовий комп'ютер визначає, яку кількість світла повернулося. Коли лобове скло мокре, світло практично не відбивається від поверхні скла. Коли ж скло сухе, на фотоелемент...

Маркування та розшифрування маркування автоскла

Маркування та розшифрування маркування автоскла

Кожне автомобільне скло має інформацію про тип, виробника, про те що воно відповідає міжнародним стандартам. Крім того, у маркуванні автомобіля повинна бути позначена дата виготовлення автомобільного скла. Зазвичай маркується автоскло за допомогою гравіювання або хімічного травлення. 

Технологія заміни лобового скла

Технологія заміни лобового скла

Хтось може сказати: «Чи велика наука - зняти і поставити скло, або скол засвердлити». Насправді не все так просто - при ремонті автоскла один невірний рух, і ремонт скла перетворюється на заміну. А помилки при заміні автоскла, навіть якщо не будуть відразу помічені клієнтом, згодом приведуть втрати довіри до станції. Як правильно міняти скло, на автосалоні SIA-2012 показували майстри мережі сервісних центрів по встановленню та ремонту автоскла «Glass Express».   За допомогою струни скло відділяється від клейового...

Види автоскла

Види автоскла

Одним з найбільш важливих елементів конструкції кузова автомобіля є автомобільне скло. Якщо розділити все стекло, яке розташоване в автомобілі, по технічним властивостям, то можна виділити два основних види - загартоване (сталініт) і триплекс. Зовні вони практично не відрізняються, але мають різні властивості, а також служать для вирішення певних завдань.   Технология Triplex (Триплекс) Автомобільне скло типу «триплекс» складається з трьох окремих шарів (від лат.Triplex - потрійний, звідси й назва). Між двома шарами стандартного флоат-скла знаходиться полімерна плівка. Така...

Елементи автоскла

Елементи автоскла

Скло сучасного автомобіля - не просто шматок прозорого матеріалу певної форми. У склі можуть бути  спеціальні отвори, наприклад, для виведення осі повідця склоочисника (особливо на задніх стеклах автомобілів з кузовами хетчбек і універсал), а також для кріплення петель і замку, якщо скло дверей багажного відділення виконано відкривається окремо від всієї двері.